הפרקליטות: להעמיד לדין את ח"כ חנין זועבי

    גואל ועקנין No Comments on הפרקליטות: להעמיד לדין את ח"כ חנין זועבי
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חנין זועבי תועמד לדין בכפוף לשימוע, בגין עבירות של הסתה לאלימות והעלבת עובד ציבור. כך הודיעה הערב (שלישי) פרקליטות מחוז הצפון לבאי כוחה של חברת הכנסת.

    ממשרד המשפטים נמסר כי "ההחלטה התקבלה לאחר קבלת המלצת הפרקליטות, ולאחר שהיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין קיים כמה דיונים בעניין בהשתתפות פרקליט המדינה, וכן בהשתתפות אנשי המחלקה לתפקידים מיוחדים בפרקליטות המדינה ובפרקליטות מחוז צפון. העבירה של העלבת עובד ציבור שבה חשודה ח"כ זועבי נעשתה כלפי שוטרים ממוצא ערבי שמילאו את תפקידם וייצגו את המדינה במסגרת דיוני הארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת, ובנוכחותם היא אף הסיתה לאלימות נגדם ונגד שוטרים ממוצא ערבי".

    בעקבות ההחלטה אמר יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן כי הוא מברך על ההחלטה אלא שזועבי לא צריכה לעמוד לדין רק על מקרה ספציפי של העלבת עובד ציבור אלא על כך שהיא חותרת באופן קבוע וגלוי נגד מדינת ישראל. "אני מקווה שהפעם בג״צ לא יאפשר לזועבי להתמודד שוב לכנסת ויוכיח שמי שפועל נגד מדינת ישראל ותומך באויביה לא יכול להיות חבר בפרלמנט שלה", אמר ליברמן.

    יו״ר ועדת החוץ והביטחון, ח״כ יריב לוין אמר כי "מקומה של חה״כ זועבי היה מזמן צריך להיות מאחורי סורג ובריח. חברת כנסת שהבגידה במדינה וההתייצבות לצד הטרור הם הבסיס לפעילותה, צריכה להיות מורחקת מהחיים הציבוריים. ראוי להעמידה לדין על כל מעשי הבגידה החמורים שביצעה, לשלול את אזרחותה ולהסיר את הכתם שהיא מכתימה את החברה הישראלית כולה".



    0 תגובות